Klasy trzecie 25 stycznia pojechały na swój karnawałowy bal do Pałacu w Baranowicach. Tam wzięły udział w warsztatach regionalnych, na których poznały tradycje i zwyczaje zabaw karnawałowych szczególnie na Śląsku. Dzieci przeniosły się w czasie, bawiąc się przyśpiewkami śląskimi. Były tańce z kotylionem, śląskie i nowoczesne. Były też warsztaty plastyczne, na których uczniowie wykonali zabawną postać o imieniu „Karnawałek”. Nie zabrakło przerwy na rozmowy i słodki poczęstunek. Wszyscy wrócili zadowoleni i z przytupem, bo karnawałowy bal klas trzecich udał się na szóstkę!
14 lutego w bibliotece panował iście walentynkowy klimat. Uczniowie, którzy tego dnia wypożyczyli książkę, mogli zrobić sobie zdjęcie w naszej bibliotecznej walentynkowej foto budce, po czym raczyli się małymi słodkościami. To był naprawdę fajny dzień. Wszystko z miłości do książek.
W poniedziałek i wtorek (19 i 20 lutego) obchodzilismy Międzynarodowy Dzień Kota, który miał miejsce w sobotę 17 lutego. Bibliotekarki przygotowały gazetki tematyczne oraz losy dla uczniów z kocimi powiedzonkami. Klasa IB obejrzała przedstawienie „Kot w butach” zainscenizowane przez uczennice klasy VII: Lena, Julia, Natalia, Kaja, Viktoria.
Kocie kolorowanki uczniów klas IA, IB oraz klasy V udekorowały naszą bibliotekę.
Na okoliczność Dnia Kota przygotowaliśmy niecodzienne zajęcia dla starszakow z naszego przedszkola , połączone z inscenizacją bajki "Kot w butach".
Zajęcia odbyły się w środę, 21 lutego, kiedy to mieliśmy przyjemność gościć w progach przedszkola. W ramach imprezy, wraz z pięcioma asystentkami z klasy VII - Natalką, Julką, Leną, Viktorią i Kają, przygotowałyśmy wiele atrakcji.
Podczas kolejnych zajęć w ramach Szkoły Myślenia Pozytywnego uczennice oraz uczniowie naszej szkoły mieli okazję popracować nas swoją kreatywnością. Klasa 7 zrealizowała cykl lekcji wychowawczych dotyczących kreatywności: uczestniczyli w webinarach oraz realizowali zadania z kart kreatywności. Karty te cieszyły się tak dużym powodzeniem, że do ich realizacji włączyły się kolejne klasy. Zdania uczniów były podzielone - część uważała, że kreatywność to coś banalnego i jakie było ich zdziwienie, gdy niektóre z wyzwań sprawiały im trudność. Inni zaś uważali, że kreatywność albo się ma, albo nie. Sukcesem było uświadomienie sobie, że kreatywność to cech, którą można w sobie rozwijać.